Sabtu, 31 Oktober 2009

TEROR MANUSIA LABA-LABA

Ayah kita akan berkunjung ke museum .ayah”iya nak” cepat ayah.....? sebentar lagi nak....? ayah”ayo kita berangkat nak” ia ayah aku turun......? 2 jam kemudian. Baiklah kita sudah sampai ayo turun......? aku akan masuk duluan yah.....? baiklah...? Grrrrrrrrr??? Apa itu? Ayah tolong tolong. Ahh....!!! teryata hanya mimpi.mimpi buruk. Hari yg cerah.aku akan main keluar ah. Knp ini????kota menjadi hancur. Nak tolong ada manusia laba-laba.Dmana??di depan mu.apa????ayo lari!!!!teryata mimpiku menjadi kenyataan???aku akan menemui frofesor. gawat frofesor ada manusia laba-laba!!!! Dimana!!!disana!!baiklah aku akan melawanya. Pakai ini nak.ini akan melindungimu!!!! Hai manusia laba-laba hadapi aku. Grrrrrrrrr!!!!! Rasakan ini laba-laba jelek????tolong aku. Aku tidak mau mati???selamatkan aku nak!!!! Ternyata dia sudah menjadi manusia. TAMAT

Tidak ada komentar:

Posting Komentar